Main / High School of Economics and Business / Business Technologies / Турлыбекова Надира Максутовна

Турлыбекова Надира Максутовна

Position Зам.зав.каф.по учебной, метод. и воспитательной работе, Ст.пpеподаватель
Business Technologies
Scopus author ID: 57218686770
nadiramaksutovna@gmail.com

1

Турлыбекова Надира Максутовна Бейжанова А.Т. Брендинг " Қазақ университеті " 2016 - г. 20 - стр.

2

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Маркетинг услуг Лаборатория ВШЭБ 2016 - г. 5 - стр.

3

Турлыбекова Надира Максутовна Маркетингтік коммуникациялар " Қазақ университеті " 2017 - г. 10 - стр.

4

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Қызмет маркетингі лаборатория ВШЭБ 2017 - г. 5 - стр.

5

Турлыбекова Надира Максутовна Коллективная монография: "Антикризисное управление экономикой Казахстана в условиях турбулентности внешней среды" Статья "Коммуникация жүйесіндегі интернет-маркетингтің ерекшелігі" "Казак университетi" 2017 - г. 10 - стр.

1

Турлыбекова Надира МаксутовнаСейдалиева Д.А., Белғожақызы М.. Инновациялық жоба тәуекелін басқарудың теориялық аспектілері 2015 - г. 4 - стр. 0

2

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Белғожақызы М.. Логистикалық реинжинирингтің Қазақстан Республикасындағы заманауи даму тенденциялары 2016 - г. 7 - стр. 2

3

Турлыбекова Надира Максутовна Казақстан Республикасының көліктік-логистикалық инфрақұрылымы 2016 - г. 5 - стр. 0

4

Турлыбекова Надира МаксутовнаБелғожақызы М.. Интернет-маркетинг заманауи маркетингтік концепцияның жаңа бағыты. 2016 - г. 7 - стр. 0

5

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Ахметова З.Б. Аумақтық маркетинг негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігін бағалау 2019 - г. 16 - стр. 88

6

Турлыбекова Надира МаксутовнаАликбаева А.Б., Ахметова З.Б. ВЛИЯНИЕ Е-КОММЕРЦИИ НА КОМПЕТЕНЦИИ МАРКЕТОЛОГОВ В СИСТЕМЕ ВУЗОВСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ 2020 - г. 7 - стр. 0

1

Турлыбекова Надира Максутовна Интернет маркетингті қолдану компаниялардағы маркетингтік шараларды дамытудың болашағы 2011 - г. 4 - стр. КазНУ им. аль-Фараби

2

Турлыбекова Надира Максутовна Агромаркетингтің азық түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі маңызы. 2011 - г. 4 - стр.

3

Турлыбекова Надира Максутовна Брендинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарылату факторы ретінде. 2010 - г. 4 - стр.

4

Турлыбекова Надира Максутовна Тұтыну тауарлар нарығындағы брендингті қолдану ерекшеліктері. 2010 - г. 3 - стр.

5

Турлыбекова Надира Максутовна Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілік деңгейін көтеруде маркетингтік коммуникацияның алатын орны. 2009 - г. 4 - стр.
Author Documents

3

Citations

25 по 25
documents

h-index

2

The Effective Marketing Methods and Their Use in the Field of Ecology

Akhmetova, Z., Rysbayeva, B., Kozhakhmetova, A., Turlybekova, N.

2022

Studies in Systems Decision and Control
443, с. 77-85

2

Цитирований
Digitalization of Agriculture—The Path to the Future of Geoeconomics

Umarov, I.M., Akhmetova, Z.B., Turlybekova, N.M., Tulebayeva, N.T., Niyazbekova, S.U.

2022

Geo Economy of the Future Sustainable Agriculture and Alternative Energy Volume II
2, с. 333-344

2

Цитирований
Analysis of the efficiency technology transfer offices in management: The case of Spain and Kazakhstan

Kireyeva, A.A., Turdalina, S., Mussabalina, D., Turlybekova, N.M., Akhmetova, Z.B.

2020

Journal of Asian Finance Economics and Business
7, с. 735-746

21

Цитирований